Zeytinburnuspor 27 Yıl sonra Amatöre düştü
SPOR
15.05.2011 - 22:39, Güncelleme:
15.05.2011 - 22:39
Zeytinburnuspor 27 Yıl sonra Amatöre düştü
Zeytinburnuspor Kulübü Profesyonel Lig’e adım attığı 1984 yılında 27 yıl sonra tarihinin en kötü sezonunu yaşayarak profosyonel lige veda etti ve Amatör Küme BAL Ligi’ne düştü.
Bir zamanlar on binleri peşinden koşturan, genel medyanın sayfalarından düşürmediği Zeytinburnuspor Kulübü’nü maalesef yöneticiliği bilmeyen başkanların tutarsızlıkları yüzünden 27 yıl sonra geldiği yere geri gönderdi. 2000 yılından beri yapılan tüm olağan genel kurul ve olağanüstü genel kurullarda asil listede belirtilen isimlerin 6 tanesinin bile doğru dürüst bir araya gelmediği, son zamanlarda karar defterlerine bile sahte imzaların atıldığı bir kulüp durumuna düşürülen Zeytinburnuspor maalesef BAL ligi’ne düşürüldü. Spor Toto 3. Lig'de 2010-2011 sezonu bugün oynanan 34. hafta karşılaşmaları ile sona erdi. Bu yıl ilk kez 18'er takmlı 3 gruptan oluşan Spor Toto 3. Lig'de gruplarını lider olarak tamamlayan Tepecikspor, Kırklarelispor ve Gaziosmanpaşa, Spor Toto 2. Lig'e yükseldi. PLAY-OFF MAÇLARI 23 MAYIS'TA BAŞLAYACAK Spor Toto 2. Lig'e yükselecek son 3 takım 23 - 28 Mayıs tarihleri arasında oynanacak play-off maçları sonucunda belli olacak. Play-off'ta 1. Grubun ikincisi Bursa Nilüferspor ile aynı grubun beşincisi Ünyespor ile, bu grubun üçüncüsü Nazilli Belediyespor, grup dördüncüsü Lüleburgazspor ile, 2. Grup ikincisi Afyonkarahisarspor ile 2. Grubu beşinci sırada tamamlayan Altınordu, bu grubun üçüncüsü Gümüşhanespor ile grup dördüncüsü Darıca Gençlerbirliği ile, ve 3. Grup ikincisi Beylerbeyi ile aynı grup beşincisi Denizli Belediyespor, bu grubun üçüncüsü Sancaktepe Belediyespor grup dördüncüsü Diyarbakır B.Ş. Diskispor ile tek maçlık eleminasyon sisteminde karşılaşacak. 9 TAKIM KÜME DÜŞTÜ Gruplarında son 3 sırayı alan Kırşehirspor, 72 Batmanspor, Malatyaspor, Beykozspor 1908 A.Ş., Ispartaspor, Erzurumspor, Torbalıspor, Yalovaspor ve Zeytinburnuspor profesyonel liglere veda etti. Bu arada Bölgesel Amatör Lig'den (BAL) Spor Toto 3. Lig'e 12 takım yükseldi. 2010-2011 sezonunda 143 takımın katılımı ile başlayan Bölgesel Amatör Lig'de; Erzurum Büyükşehir Belediyespor, Erganispor, Beşikdüzüspor, Çarşambaspor, Elazığ Belediyespor, Manavgat Evrensekispor, Kilimli Belediyespor, Aydınspor 1923, Yeni Sandıklı Belediyespor, Maltepespor, Ümraniyespor ve Küçükçekmecespor gruplarını lider olarak bitirerek yeni sezonda Spor Toto 3. Lig'de oynamaya hak kazandı.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL HABER
Zeytinburnuspor Kulübü Profesyonel Lig’e adım attığı 1984 yılında 27 yıl sonra tarihinin en kötü sezonunu yaşayarak profosyonel lige veda etti ve Amatör Küme BAL Ligi’ne düştü.
Bir zamanlar on binleri peşinden koşturan, genel medyanın sayfalarından düşürmediği Zeytinburnuspor Kulübü’nü maalesef yöneticiliği bilmeyen başkanların tutarsızlıkları yüzünden 27 yıl sonra geldiği yere geri gönderdi.
2000 yılından beri yapılan tüm olağan genel kurul ve olağanüstü genel kurullarda asil listede belirtilen isimlerin 6 tanesinin bile doğru dürüst bir araya gelmediği, son zamanlarda karar defterlerine bile sahte imzaların atıldığı bir kulüp durumuna düşürülen Zeytinburnuspor maalesef BAL ligi’ne düşürüldü.
Spor Toto 3. Lig'de 2010-2011 sezonu bugün oynanan 34. hafta karşılaşmaları ile sona erdi. Bu yıl ilk kez 18'er takmlı 3 gruptan oluşan Spor Toto 3. Lig'de gruplarını lider olarak tamamlayan Tepecikspor, Kırklarelispor ve Gaziosmanpaşa, Spor Toto 2. Lig'e yükseldi.
PLAY-OFF MAÇLARI 23 MAYIS'TA BAŞLAYACAK
Spor Toto 2. Lig'e yükselecek son 3 takım 23 - 28 Mayıs tarihleri arasında oynanacak play-off maçları sonucunda belli olacak.
Play-off'ta 1. Grubun ikincisi Bursa Nilüferspor ile aynı grubun beşincisi Ünyespor ile, bu grubun üçüncüsü Nazilli Belediyespor, grup dördüncüsü Lüleburgazspor ile, 2. Grup ikincisi Afyonkarahisarspor ile 2. Grubu beşinci sırada tamamlayan Altınordu, bu grubun üçüncüsü Gümüşhanespor ile grup dördüncüsü Darıca Gençlerbirliği ile, ve 3. Grup ikincisi Beylerbeyi ile aynı grup beşincisi Denizli Belediyespor, bu grubun üçüncüsü Sancaktepe Belediyespor grup dördüncüsü Diyarbakır B.Ş. Diskispor ile tek maçlık eleminasyon sisteminde karşılaşacak.
9 TAKIM KÜME DÜŞTÜ
Gruplarında son 3 sırayı alan Kırşehirspor, 72 Batmanspor, Malatyaspor, Beykozspor 1908 A.Ş., Ispartaspor, Erzurumspor, Torbalıspor, Yalovaspor ve Zeytinburnuspor profesyonel liglere veda etti.
Bu arada Bölgesel Amatör Lig'den (BAL) Spor Toto 3. Lig'e 12 takım yükseldi. 2010-2011 sezonunda 143 takımın katılımı ile başlayan Bölgesel Amatör Lig'de; Erzurum Büyükşehir Belediyespor, Erganispor, Beşikdüzüspor, Çarşambaspor, Elazığ Belediyespor, Manavgat Evrensekispor, Kilimli Belediyespor, Aydınspor 1923, Yeni Sandıklı Belediyespor, Maltepespor, Ümraniyespor ve Küçükçekmecespor gruplarını lider olarak bitirerek yeni sezonda Spor Toto 3. Lig'de oynamaya hak kazandı. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL HABER
2000 yılından beri yapılan tüm olağan genel kurul ve olağanüstü genel kurullarda asil listede belirtilen isimlerin 6 tanesinin bile doğru dürüst bir araya gelmediği, son zamanlarda karar defterlerine bile sahte imzaların atıldığı bir kulüp durumuna düşürülen Zeytinburnuspor maalesef BAL ligi’ne düşürüldü.
Spor Toto 3. Lig'de 2010-2011 sezonu bugün oynanan 34. hafta karşılaşmaları ile sona erdi. Bu yıl ilk kez 18'er takmlı 3 gruptan oluşan Spor Toto 3. Lig'de gruplarını lider olarak tamamlayan Tepecikspor, Kırklarelispor ve Gaziosmanpaşa, Spor Toto 2. Lig'e yükseldi.
PLAY-OFF MAÇLARI 23 MAYIS'TA BAŞLAYACAK
Spor Toto 2. Lig'e yükselecek son 3 takım 23 - 28 Mayıs tarihleri arasında oynanacak play-off maçları sonucunda belli olacak.
Play-off'ta 1. Grubun ikincisi Bursa Nilüferspor ile aynı grubun beşincisi Ünyespor ile, bu grubun üçüncüsü Nazilli Belediyespor, grup dördüncüsü Lüleburgazspor ile, 2. Grup ikincisi Afyonkarahisarspor ile 2. Grubu beşinci sırada tamamlayan Altınordu, bu grubun üçüncüsü Gümüşhanespor ile grup dördüncüsü Darıca Gençlerbirliği ile, ve 3. Grup ikincisi Beylerbeyi ile aynı grup beşincisi Denizli Belediyespor, bu grubun üçüncüsü Sancaktepe Belediyespor grup dördüncüsü Diyarbakır B.Ş. Diskispor ile tek maçlık eleminasyon sisteminde karşılaşacak.
9 TAKIM KÜME DÜŞTÜ
Gruplarında son 3 sırayı alan Kırşehirspor, 72 Batmanspor, Malatyaspor, Beykozspor 1908 A.Ş., Ispartaspor, Erzurumspor, Torbalıspor, Yalovaspor ve Zeytinburnuspor profesyonel liglere veda etti.
Bu arada Bölgesel Amatör Lig'den (BAL) Spor Toto 3. Lig'e 12 takım yükseldi. 2010-2011 sezonunda 143 takımın katılımı ile başlayan Bölgesel Amatör Lig'de; Erzurum Büyükşehir Belediyespor, Erganispor, Beşikdüzüspor, Çarşambaspor, Elazığ Belediyespor, Manavgat Evrensekispor, Kilimli Belediyespor, Aydınspor 1923, Yeni Sandıklı Belediyespor, Maltepespor, Ümraniyespor ve Küçükçekmecespor gruplarını lider olarak bitirerek yeni sezonda Spor Toto 3. Lig'de oynamaya hak kazandı. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL HABER
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


