Muhteşem İkili Telsizspor ile anlaştı
22.05.2011 - 16:54, Güncelleme:
22.05.2011 - 16:54
Muhteşem İkili Telsizspor ile anlaştı
Geçen sezon İstanbul 1. Amatör Lig’den Süper Amatör Lig’e çıkan Selvispor’un iki önemli ismi, Murat Güney ve Sönmez Özhavzalı, Bir diğer Zeytinburnu ekibi olan Telsizspor’la anlaştı. İki futbolcu Lacivert-Beyazlılar’la ilk id
Bu sezon İstanbul 2. Amatör Lig’de mücadele eden ve 1. Amatör’ü hedefleyen, bu bağlamda gelecek sezonun hazırlıklarına şimdiden başlayan Telsizspor, Selvispor’un hızlı sağ kanat oyuncusu Murat Güney ve tekniğiyle dikkat çeken orta saha oyuncusu Sönmez Özhavzalı’yla anlaşma sağladı. İki futbolcu Hasan Doğan Stadı’nda yeni takımlarıyla ilk idmanlarına çıkarken, transferin gerçekleşmesinde büyük pay sahibi olan Telsizspor Kulüp Başkanı Özcan Doğan da yer aldı. Telsizspor Teknik Direktörü Nejat Öntaş, iyi bir takımları olduğunu ve bu sezon hedeflerinin şampiyonluk olduğunu, gelecek sezon için hazırlıklarını şimdiden yaptıklarını söylerken Murat ve Sönmez gibi iki önemli ismi kadrolarına dahil ettikleri için mutlu olduklarını dile getirdi. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-YEREL HABER
Geçen sezon İstanbul 1. Amatör Lig’den Süper Amatör Lig’e çıkan Selvispor’un iki önemli ismi, Murat Güney ve Sönmez Özhavzalı, Bir diğer Zeytinburnu ekibi olan Telsizspor’la anlaştı. İki futbolcu Lacivert-Beyazlılar’la ilk id
Bu sezon İstanbul 2. Amatör Lig’de mücadele eden ve 1. Amatör’ü hedefleyen, bu bağlamda gelecek sezonun hazırlıklarına şimdiden başlayan Telsizspor, Selvispor’un hızlı sağ kanat oyuncusu Murat Güney ve tekniğiyle dikkat çeken orta saha oyuncusu Sönmez Özhavzalı’yla anlaşma sağladı. İki futbolcu Hasan Doğan Stadı’nda yeni takımlarıyla ilk idmanlarına çıkarken, transferin gerçekleşmesinde büyük pay sahibi olan Telsizspor Kulüp Başkanı Özcan Doğan da yer aldı.
Telsizspor Teknik Direktörü Nejat Öntaş, iyi bir takımları olduğunu ve bu sezon hedeflerinin şampiyonluk olduğunu, gelecek sezon için hazırlıklarını şimdiden yaptıklarını söylerken Murat ve Sönmez gibi iki önemli ismi kadrolarına dahil ettikleri için mutlu olduklarını dile getirdi.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-YEREL HABER
Telsizspor Teknik Direktörü Nejat Öntaş, iyi bir takımları olduğunu ve bu sezon hedeflerinin şampiyonluk olduğunu, gelecek sezon için hazırlıklarını şimdiden yaptıklarını söylerken Murat ve Sönmez gibi iki önemli ismi kadrolarına dahil ettikleri için mutlu olduklarını dile getirdi.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-YEREL HABER
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



