Elazığspor İstanbul'da Şampiyonluğunu Kutluyor
KÜLTÜR
20.05.2011 - 18:02, Güncelleme:
20.05.2011 - 18:02
Elazığspor İstanbul'da Şampiyonluğunu Kutluyor
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grupta Şanlıurfasporu kendi saha ve seyircisi önünde net bir skorla 3-0 yenerek bitime bir hafta kala Bank Asya 1. Lige yükselmeyi garantileyen Elazığsporda bayram sevinci yaşanıyor.
Elazığ Atatürk Stadı'nda oynanan 90 dakika ev sahibi Elazığsporun üstünlüğü ile devam eden ve Elazığspor'un 3-0 galibiyetiyle sonuçlanan maçın bitiş düdüğünün ardından, stadyumda ve şehirin her noktasında büyük sevinç yaşandı. Elazığsporlu taraftarlar , şampiyonluğu kutlamak üzere sahaya girdi. Taraftarlar, futbolcular, teknik heyet ve yöneticiler, takımlarının Bank Asya 1. Lige yükselmesinin sevincini doya doya yaşadılar. Elazığspor takım kaptanı Muammer Sürmeli, şampiyonluk kupasını Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Ufuk Özertem'in elinden aldı. Özertem, kupayı verirken yaptığı konuşmada, Elazığspor'un başarılarının devamını dileyerek, Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Özgener'in tebriklerini iletti. Kupayı alan futbolcular ve teknik direktör Osman Özköylü, gözyaşları içinde tribünleri dolaşarak şampiyonluk sevincini taraftarlarla paylaştı. Elazığ Valisi Muammer Erol, Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu, Kulüp Başkanı Akın Şatıroğlu ve yöneticiler de tribünlere giderek taraftarları selamladı. Taraftarların stad dışında ise müthiş bir coşkuyla şehir merkezine geldiler, burada diğer taraftarlar ile buluşarak adeta şehri panayır meydanına çevirdiler , önce araçlarla şampiyonluk turu atan Elazığsporlu taraftarlar daha sonra gazi caddesi üzerinde saatlerce takımlarına sevgi gösterilerinde bulunarak pampiyonluğu doyarak yaşamaya çalıştılar ELAZIĞSPOR'UN İSTANBUL'DAKİ ŞAMPİYONLUK KUTLAMASI ELAZIĞSPOR ŞAMPİYONLUĞUNU KUTLUYOR,BU COŞKUYU BİRLİKTE YAŞAYALIM.01-06-2011 TARİHİNDE SAAT 20:30"DA İSTANBUL GRAND CEVAHİR OTELİ BALO SALONUNDA BULUŞALIM.BİLGİ VE REZERVASYON İÇİN; ÖMER KOCAOĞUL:0-531-5062002-ELAZIĞSPOR KULÜBÜ-1 KİŞİLİK DAVETİYE:500 TL ADRES:GRAND CEVAHİR OTEL DARULACEZE CAD.NO:9 34381 ŞİŞLİ-İSTANBUL
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grupta Şanlıurfasporu kendi saha ve seyircisi önünde net bir skorla 3-0 yenerek bitime bir hafta kala Bank Asya 1. Lige yükselmeyi garantileyen Elazığsporda bayram sevinci yaşanıyor.
Elazığ Atatürk Stadı'nda oynanan 90 dakika ev sahibi Elazığsporun üstünlüğü ile devam eden ve Elazığspor'un 3-0 galibiyetiyle sonuçlanan maçın bitiş düdüğünün ardından, stadyumda ve şehirin her noktasında büyük sevinç yaşandı.
Elazığsporlu taraftarlar , şampiyonluğu kutlamak üzere sahaya girdi. Taraftarlar, futbolcular, teknik heyet ve yöneticiler, takımlarının Bank Asya 1. Lige yükselmesinin sevincini doya doya yaşadılar. Elazığspor takım kaptanı Muammer Sürmeli, şampiyonluk kupasını Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Ufuk Özertem'in elinden aldı.
Özertem, kupayı verirken yaptığı konuşmada, Elazığspor'un başarılarının devamını dileyerek, Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Özgener'in tebriklerini iletti.
Kupayı alan futbolcular ve teknik direktör Osman Özköylü, gözyaşları içinde tribünleri dolaşarak şampiyonluk sevincini taraftarlarla paylaştı.
Elazığ Valisi Muammer Erol, Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu, Kulüp Başkanı Akın Şatıroğlu ve yöneticiler de tribünlere giderek taraftarları selamladı.
Taraftarların stad dışında ise müthiş bir coşkuyla şehir merkezine geldiler, burada diğer taraftarlar ile buluşarak adeta şehri panayır meydanına çevirdiler , önce araçlarla şampiyonluk turu atan Elazığsporlu taraftarlar daha sonra gazi caddesi üzerinde saatlerce takımlarına sevgi gösterilerinde bulunarak pampiyonluğu doyarak yaşamaya çalıştılar
ELAZIĞSPOR'UN İSTANBUL'DAKİ ŞAMPİYONLUK KUTLAMASI
ELAZIĞSPOR ŞAMPİYONLUĞUNU KUTLUYOR,BU COŞKUYU BİRLİKTE YAŞAYALIM.01-06-2011 TARİHİNDE SAAT 20:30"DA İSTANBUL GRAND CEVAHİR OTELİ BALO SALONUNDA BULUŞALIM.BİLGİ VE REZERVASYON İÇİN;
ÖMER KOCAOĞUL:0-531-5062002-ELAZIĞSPOR KULÜBÜ-1 KİŞİLİK DAVETİYE:500 TL
ADRES:GRAND CEVAHİR OTEL DARULACEZE CAD.NO:9 34381 ŞİŞLİ-İSTANBUL
Elazığsporlu taraftarlar , şampiyonluğu kutlamak üzere sahaya girdi. Taraftarlar, futbolcular, teknik heyet ve yöneticiler, takımlarının Bank Asya 1. Lige yükselmesinin sevincini doya doya yaşadılar. Elazığspor takım kaptanı Muammer Sürmeli, şampiyonluk kupasını Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Ufuk Özertem'in elinden aldı.
Özertem, kupayı verirken yaptığı konuşmada, Elazığspor'un başarılarının devamını dileyerek, Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Özgener'in tebriklerini iletti.
Kupayı alan futbolcular ve teknik direktör Osman Özköylü, gözyaşları içinde tribünleri dolaşarak şampiyonluk sevincini taraftarlarla paylaştı.
Elazığ Valisi Muammer Erol, Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu, Kulüp Başkanı Akın Şatıroğlu ve yöneticiler de tribünlere giderek taraftarları selamladı.
Taraftarların stad dışında ise müthiş bir coşkuyla şehir merkezine geldiler, burada diğer taraftarlar ile buluşarak adeta şehri panayır meydanına çevirdiler , önce araçlarla şampiyonluk turu atan Elazığsporlu taraftarlar daha sonra gazi caddesi üzerinde saatlerce takımlarına sevgi gösterilerinde bulunarak pampiyonluğu doyarak yaşamaya çalıştılar
ELAZIĞSPOR'UN İSTANBUL'DAKİ ŞAMPİYONLUK KUTLAMASI
ELAZIĞSPOR ŞAMPİYONLUĞUNU KUTLUYOR,BU COŞKUYU BİRLİKTE YAŞAYALIM.01-06-2011 TARİHİNDE SAAT 20:30"DA İSTANBUL GRAND CEVAHİR OTELİ BALO SALONUNDA BULUŞALIM.BİLGİ VE REZERVASYON İÇİN;
ÖMER KOCAOĞUL:0-531-5062002-ELAZIĞSPOR KULÜBÜ-1 KİŞİLİK DAVETİYE:500 TL
ADRES:GRAND CEVAHİR OTEL DARULACEZE CAD.NO:9 34381 ŞİŞLİ-İSTANBUL
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



