Celalettin Gözüsulu İ.O. 1-D Sınıfı Yılsonu Gösterisi
EĞİTİM
20.05.2011 - 18:39, Güncelleme:
20.05.2011 - 18:39
Celalettin Gözüsulu İ.O. 1-D Sınıfı Yılsonu Gösterisi
Zeytinburnu Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu 1-F Sınıfı öğrencileri görkemli bir yılsonu gösterisi hazırladılar.
Okul Müdürü Necmi Kaşkaya gösteri öncesi yaptığı konuşmada, öğrencilerin her şeye aylık olduğunu, depren nedeniyle okulun hasarlı olduğunu bir yıl içinde okulun yıkılıp yeniden yapılacağını belirtti. Bir yıl süreyle Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu Öğrencileri başka bir okulda eğitimlerine devam edecekler. Öğretmen Sümeyra Aldemir , bir yıl boyunca kendilerini üzmeyen öğrencilerine ve velilerine teşekkür etti. Sınıf Annesi Dilek Morsümbül bir yıl boyunca öğrenci velileri ve öğretmenleri Sümeyra Aldemir ile birlikte güzel bir eğitim ve öğretim dönemi geçirdiklerini bütün veliler adına öğretmenlerine teşekkür etti. Okulun Konferans salonunda 1-F Sınıfı öğrencileri yıl boyunca öğrendikleri şiir, piyes, halk Oyunları ve dans gösterilerini sundu. Gösteriyi Karamürsel Okul Müdürü Necmi Kaşkaya, öğretmenler ve öğrenci velileri izledi. Öğretmenler ve veliler miniklerin yaptığı şovları uzun süre alkışladı. Gösteri sonunda tüm öğrenciler piste çıkarak şarkı söylediler ZEYTİNBURNUHABER.ORG-TEL: 0 536 276 92 91
Yılsonu Gösterisinden Fotoğraf Kareleri
Zeytinburnu Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu 1-F Sınıfı öğrencileri görkemli bir yılsonu gösterisi hazırladılar.
Okul Müdürü Necmi Kaşkaya gösteri öncesi yaptığı konuşmada, öğrencilerin her şeye aylık olduğunu, depren nedeniyle okulun hasarlı olduğunu bir yıl içinde okulun yıkılıp yeniden yapılacağını belirtti.
Bir yıl süreyle Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu Öğrencileri başka bir okulda eğitimlerine devam edecekler.
Öğretmen Sümeyra Aldemir , bir yıl boyunca kendilerini üzmeyen öğrencilerine ve velilerine teşekkür etti. Sınıf Annesi Dilek Morsümbül bir yıl boyunca öğrenci velileri ve öğretmenleri Sümeyra Aldemir ile birlikte güzel bir eğitim ve öğretim dönemi geçirdiklerini bütün veliler adına öğretmenlerine teşekkür etti.
Okulun Konferans salonunda 1-F Sınıfı öğrencileri yıl boyunca öğrendikleri şiir, piyes, halk Oyunları ve dans gösterilerini sundu. Gösteriyi Karamürsel Okul Müdürü Necmi Kaşkaya, öğretmenler ve öğrenci velileri izledi.
Öğretmenler ve veliler miniklerin yaptığı şovları uzun süre alkışladı. Gösteri sonunda tüm öğrenciler piste çıkarak şarkı söylediler
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-TEL: 0 536 276 92 91 Yılsonu Gösterisinden Fotoğraf Kareleri
Bir yıl süreyle Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu Öğrencileri başka bir okulda eğitimlerine devam edecekler.
Öğretmen Sümeyra Aldemir , bir yıl boyunca kendilerini üzmeyen öğrencilerine ve velilerine teşekkür etti. Sınıf Annesi Dilek Morsümbül bir yıl boyunca öğrenci velileri ve öğretmenleri Sümeyra Aldemir ile birlikte güzel bir eğitim ve öğretim dönemi geçirdiklerini bütün veliler adına öğretmenlerine teşekkür etti.
Okulun Konferans salonunda 1-F Sınıfı öğrencileri yıl boyunca öğrendikleri şiir, piyes, halk Oyunları ve dans gösterilerini sundu. Gösteriyi Karamürsel Okul Müdürü Necmi Kaşkaya, öğretmenler ve öğrenci velileri izledi.
Öğretmenler ve veliler miniklerin yaptığı şovları uzun süre alkışladı. Gösteri sonunda tüm öğrenciler piste çıkarak şarkı söylediler
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-TEL: 0 536 276 92 91 Yılsonu Gösterisinden Fotoğraf Kareleri
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



