SEYİTNİZAM KONAKLARI
ELİT YAPI

Celalettin Gözüsulu İ.O. 1-D Sınıfı Yılsonu Gösterisi

EĞİTİM 20.05.2011 - 18:39, Güncelleme: 20.05.2011 - 18:39
 

Celalettin Gözüsulu İ.O. 1-D Sınıfı Yılsonu Gösterisi

Zeytinburnu Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu 1-F Sınıfı öğrencileri görkemli bir yılsonu gösterisi hazırladılar.

Okul Müdürü Necmi Kaşkaya gösteri öncesi yaptığı konuşmada, öğrencilerin her şeye aylık olduğunu, depren nedeniyle okulun hasarlı olduğunu bir yıl içinde okulun yıkılıp yeniden yapılacağını belirtti. Bir yıl süreyle Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu Öğrencileri başka bir okulda eğitimlerine devam edecekler. Öğretmen Sümeyra Aldemir , bir yıl boyunca kendilerini üzmeyen öğrencilerine ve velilerine teşekkür etti. Sınıf Annesi Dilek Morsümbül bir yıl boyunca öğrenci velileri ve öğretmenleri Sümeyra Aldemir ile birlikte güzel bir eğitim ve öğretim dönemi geçirdiklerini bütün veliler adına öğretmenlerine teşekkür etti. Okulun Konferans salonunda 1-F Sınıfı öğrencileri yıl boyunca öğrendikleri şiir, piyes, halk Oyunları ve dans gösterilerini sundu. Gösteriyi Karamürsel Okul Müdürü Necmi Kaşkaya, öğretmenler ve öğrenci velileri izledi. Öğretmenler ve veliler miniklerin yaptığı şovları uzun süre alkışladı. Gösteri sonunda tüm öğrenciler piste çıkarak şarkı söylediler ZEYTİNBURNUHABER.ORG-TEL: 0 536 276 92 91 Yılsonu Gösterisinden Fotoğraf Kareleri
Zeytinburnu Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu 1-F Sınıfı öğrencileri görkemli bir yılsonu gösterisi hazırladılar.
Okul Müdürü Necmi Kaşkaya gösteri öncesi yaptığı konuşmada, öğrencilerin her şeye aylık olduğunu, depren nedeniyle okulun hasarlı olduğunu bir yıl içinde okulun yıkılıp yeniden yapılacağını belirtti.

Bir yıl süreyle Celalettin Gözüsulu İlköğretim Okulu Öğrencileri başka bir okulda eğitimlerine devam edecekler.

Öğretmen Sümeyra Aldemir , bir yıl boyunca kendilerini üzmeyen öğrencilerine ve velilerine teşekkür etti. Sınıf Annesi Dilek Morsümbül bir yıl boyunca öğrenci velileri ve öğretmenleri Sümeyra Aldemir ile birlikte güzel bir eğitim ve öğretim dönemi geçirdiklerini bütün veliler adına öğretmenlerine teşekkür etti.

Okulun Konferans salonunda 1-F Sınıfı öğrencileri yıl boyunca öğrendikleri şiir, piyes, halk Oyunları ve dans gösterilerini sundu. Gösteriyi Karamürsel Okul Müdürü Necmi Kaşkaya, öğretmenler ve öğrenci velileri izledi.

Öğretmenler ve veliler miniklerin yaptığı şovları uzun süre alkışladı. Gösteri sonunda tüm öğrenciler piste çıkarak şarkı söylediler

ZEYTİNBURNUHABER.ORG-TEL: 0 536 276 92 91 Yılsonu Gösterisinden Fotoğraf Kareleri
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve zeytinburnuhaber.org sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
bahis siteleri spor bahisleri yüksek oranlar banko iddaa tahminleri