Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
GÜNDEM
02.05.2011 - 19:28, Güncelleme:
02.05.2011 - 19:28
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
Büyükşehir Belediyesi İmar Komisyonu Sefer Kocabaş İstanbul Hastaneye doydu adım başı hastane var artık hastane ruhsatı yok demişti fakat Başbakan bugün yeni hastanelerin müjdesini verdi.
İstanbul'a iki büyük hastane müjdesi Başbakan Recep Tayyip Erdoğan İstanbul'da hastane açılışında konuşma yaptı. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, CHP'nin Tam Gün Yasası'nı engellemeye çalıştığını belirterek, "Bunu da sömürüyorlar. Bunların sadece tabelalarında halk var. Yoksa kendilerinin ne halkla ne de halkçılıkla yakından uzaktan alakaları yok" dedi. Başbakan Erdoğan, Arnavutköy Devlet Hastanesi'nin açılışına katıldı. Açılışta Sağlık Bakanı Recep Akdağ, Vali Hüseyin Avni Mutlu, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, AK Parti Milletvekili adayları ve çok sayıda kişi katıldı. Törende konuşan Erdoğan, açılışı yapılan hastanenin inşaatına 2007 yılında başlanıp, 2009 yılında tamamlandığını, geçtiğimiz yılın sonunda da teslim edildiğini söyledi. Vatandaşların artık her türlü sağlık hizmetinden faydalanabildiğini anlatan Erdoğan, konuşmasında Olimpiyat Stadı'nın yanında yakında dev bir şehir hastanesinin inşaatına başlanacağını, bir diğerinin ise Anadolu yakasında yapılacağının altını çizdi. Erdoğan, şehir hastanelerinde çok daha ileri teknoloji uygulanacağını anlattı. Sefer Kocabaş: İstanbul Hastaneye doydu artık ruhsat yok Büyükşehir Belediyesi İmar Komisyonu kentteki hastane sayısı 281’e ulaşınca harekete geçti. Bundan böyle ihtisas hastaneleri dışında kimseye ruhsat verilmeyecek İstanbul Büyükşehir Belediyesi İmar Komisyonu Başkanı Sefer Kocabaş 2004 yılından bu yana yapılan devlet ve özel hastane sayısıyla yeterli seviyeye ulaşıldığını, Sağlık Bakanlığı’nın hastane yatırımları için istenen ön izin belgesini İstanbul için kaldırdığını açıkladı. Star İstanbul’un sorularını yanıtlayan Kocabaş, bir kaç yıl öncesine kadar Sağlık Bakanlığı’ndan alınan ön izin belgesiyle hastane ruhsatı alındığını hatırlattı ve “Belediye başkanımız Kadir Topbaş göreve geldiğinden bu yana özellikle hastane yatırımlarının önünü açtı. Bu nedenle özel imar izinleri verdik. Ancak Sağlık Bakanlığı İstanbul’un yeteri kadar hastaneye sahip olduğunu bildirdi ve ön izin belgeleri kaldırıldı. Bundan böyle İstanbul’da ihtisas ve AR-GE çalışmaları yapanların dışında hiç bir hasteneye izin verilmeyecek” dedi. Adım başı hastane var İstanbul’da özel, devlet ve üniversite olmak üzere 281 hastane bulunuyor. Bunlardan 112’si Sağlık Bakanlığı’na, 159’u özel işletmelere, 10’u da üniversitelere ait olarak hizmet veriyor. Sadece Bakırköy ve Şişli’de 28 hastane var. Yeni ilçe olan Ataşehir bile ikisi devlet 4’ü özel olmak üzere 6 hastaneye sahip. Sadece Adalar ile Arnavutköy’de birer devlet hastanesi mevcut. Bağcılar’da 2’si devlet 5’i özel, Bahçelievler’de 3’ü devlet, 12’si özel, Beşiktaş’ta 3’ü devlet, 8’i özel, Beyoğlu’nda 5’i devlet 5’i özel ve Fatih’te 6’sı devlet, 5’i üniversite 10’u da özel olmak üzere 21 hastane vatandaşa sağlık hizmeti veriyor. ZEYTİNBURNUHABER.ORG
Büyükşehir Belediyesi İmar Komisyonu Sefer Kocabaş İstanbul Hastaneye doydu adım başı hastane var artık hastane ruhsatı yok demişti fakat Başbakan bugün yeni hastanelerin müjdesini verdi.
İstanbul'a iki büyük hastane müjdesi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan İstanbul'da hastane açılışında konuşma yaptı. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, CHP'nin Tam Gün Yasası'nı engellemeye çalıştığını belirterek, "Bunu da sömürüyorlar. Bunların sadece tabelalarında halk var. Yoksa kendilerinin ne halkla ne de halkçılıkla yakından uzaktan alakaları yok" dedi.
Başbakan Erdoğan, Arnavutköy Devlet Hastanesi'nin açılışına katıldı. Açılışta Sağlık Bakanı Recep Akdağ, Vali Hüseyin Avni Mutlu, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, AK Parti Milletvekili adayları ve çok sayıda kişi katıldı. Törende konuşan Erdoğan, açılışı yapılan hastanenin inşaatına 2007 yılında başlanıp, 2009 yılında tamamlandığını, geçtiğimiz yılın sonunda da teslim edildiğini söyledi. Vatandaşların artık her türlü sağlık hizmetinden faydalanabildiğini anlatan Erdoğan, konuşmasında Olimpiyat Stadı'nın yanında yakında dev bir şehir hastanesinin inşaatına başlanacağını, bir diğerinin ise Anadolu yakasında yapılacağının altını çizdi. Erdoğan, şehir hastanelerinde çok daha ileri teknoloji uygulanacağını anlattı.
Sefer Kocabaş: İstanbul Hastaneye doydu artık ruhsat yok
Büyükşehir Belediyesi İmar Komisyonu kentteki hastane sayısı 281’e ulaşınca harekete geçti. Bundan böyle ihtisas hastaneleri dışında kimseye ruhsat verilmeyecek
İstanbul Büyükşehir Belediyesi İmar Komisyonu Başkanı Sefer Kocabaş 2004 yılından bu yana yapılan devlet ve özel hastane sayısıyla yeterli seviyeye ulaşıldığını, Sağlık Bakanlığı’nın hastane yatırımları için istenen ön izin belgesini İstanbul için kaldırdığını açıkladı. Star İstanbul’un sorularını yanıtlayan Kocabaş, bir kaç yıl öncesine kadar Sağlık Bakanlığı’ndan alınan ön izin belgesiyle hastane ruhsatı alındığını hatırlattı ve “Belediye başkanımız Kadir Topbaş göreve geldiğinden bu yana özellikle hastane yatırımlarının önünü açtı. Bu nedenle özel imar izinleri verdik. Ancak Sağlık Bakanlığı İstanbul’un yeteri kadar hastaneye sahip olduğunu bildirdi ve ön izin belgeleri kaldırıldı. Bundan böyle İstanbul’da ihtisas ve AR-GE çalışmaları yapanların dışında hiç bir hasteneye izin verilmeyecek” dedi.
Adım başı hastane var
İstanbul’da özel, devlet ve üniversite olmak üzere 281 hastane bulunuyor. Bunlardan 112’si Sağlık Bakanlığı’na, 159’u özel işletmelere, 10’u da üniversitelere ait olarak hizmet veriyor. Sadece Bakırköy ve Şişli’de 28 hastane var. Yeni ilçe olan Ataşehir bile ikisi devlet 4’ü özel olmak üzere 6 hastaneye sahip. Sadece Adalar ile Arnavutköy’de birer devlet hastanesi mevcut. Bağcılar’da 2’si devlet 5’i özel, Bahçelievler’de 3’ü devlet, 12’si özel, Beşiktaş’ta 3’ü devlet, 8’i özel, Beyoğlu’nda 5’i devlet 5’i özel ve Fatih’te 6’sı devlet, 5’i üniversite 10’u da özel olmak üzere 21 hastane vatandaşa sağlık hizmeti veriyor.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan İstanbul'da hastane açılışında konuşma yaptı. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, CHP'nin Tam Gün Yasası'nı engellemeye çalıştığını belirterek, "Bunu da sömürüyorlar. Bunların sadece tabelalarında halk var. Yoksa kendilerinin ne halkla ne de halkçılıkla yakından uzaktan alakaları yok" dedi.
Başbakan Erdoğan, Arnavutköy Devlet Hastanesi'nin açılışına katıldı. Açılışta Sağlık Bakanı Recep Akdağ, Vali Hüseyin Avni Mutlu, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, AK Parti Milletvekili adayları ve çok sayıda kişi katıldı. Törende konuşan Erdoğan, açılışı yapılan hastanenin inşaatına 2007 yılında başlanıp, 2009 yılında tamamlandığını, geçtiğimiz yılın sonunda da teslim edildiğini söyledi. Vatandaşların artık her türlü sağlık hizmetinden faydalanabildiğini anlatan Erdoğan, konuşmasında Olimpiyat Stadı'nın yanında yakında dev bir şehir hastanesinin inşaatına başlanacağını, bir diğerinin ise Anadolu yakasında yapılacağının altını çizdi. Erdoğan, şehir hastanelerinde çok daha ileri teknoloji uygulanacağını anlattı.
Sefer Kocabaş: İstanbul Hastaneye doydu artık ruhsat yok
Büyükşehir Belediyesi İmar Komisyonu kentteki hastane sayısı 281’e ulaşınca harekete geçti. Bundan böyle ihtisas hastaneleri dışında kimseye ruhsat verilmeyecek
İstanbul Büyükşehir Belediyesi İmar Komisyonu Başkanı Sefer Kocabaş 2004 yılından bu yana yapılan devlet ve özel hastane sayısıyla yeterli seviyeye ulaşıldığını, Sağlık Bakanlığı’nın hastane yatırımları için istenen ön izin belgesini İstanbul için kaldırdığını açıkladı. Star İstanbul’un sorularını yanıtlayan Kocabaş, bir kaç yıl öncesine kadar Sağlık Bakanlığı’ndan alınan ön izin belgesiyle hastane ruhsatı alındığını hatırlattı ve “Belediye başkanımız Kadir Topbaş göreve geldiğinden bu yana özellikle hastane yatırımlarının önünü açtı. Bu nedenle özel imar izinleri verdik. Ancak Sağlık Bakanlığı İstanbul’un yeteri kadar hastaneye sahip olduğunu bildirdi ve ön izin belgeleri kaldırıldı. Bundan böyle İstanbul’da ihtisas ve AR-GE çalışmaları yapanların dışında hiç bir hasteneye izin verilmeyecek” dedi.
Adım başı hastane var
İstanbul’da özel, devlet ve üniversite olmak üzere 281 hastane bulunuyor. Bunlardan 112’si Sağlık Bakanlığı’na, 159’u özel işletmelere, 10’u da üniversitelere ait olarak hizmet veriyor. Sadece Bakırköy ve Şişli’de 28 hastane var. Yeni ilçe olan Ataşehir bile ikisi devlet 4’ü özel olmak üzere 6 hastaneye sahip. Sadece Adalar ile Arnavutköy’de birer devlet hastanesi mevcut. Bağcılar’da 2’si devlet 5’i özel, Bahçelievler’de 3’ü devlet, 12’si özel, Beşiktaş’ta 3’ü devlet, 8’i özel, Beyoğlu’nda 5’i devlet 5’i özel ve Fatih’te 6’sı devlet, 5’i üniversite 10’u da özel olmak üzere 21 hastane vatandaşa sağlık hizmeti veriyor.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



