Bakan Çubukçu okul müdürleri ile buluştu
EĞİTİM
21.05.2011 - 20:25, Güncelleme:
21.05.2011 - 20:25
Bakan Çubukçu okul müdürleri ile buluştu
Ak Parti Zeytinburnu İlçe Teşkilatı Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'yla ilçedeki okul müdürlerini İBB Sosyal Tesisleri'nde kahvaltıda bir araya getirdi.
GÖRÜNTÜLER ZEYTİNBURNU TV'DE-İZLEYİN Kahvaltıya Zeytinburnu Kaymakamı Mustafa Dündar, Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, Ak Parti Zeytinburnu İlçe Başkanı Bahattin, Ak Parti İlçe Başkan Yardımcılar Ali Faik Biçer, Mustafa Yiğit, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yakup Hayırluoğlu, İstanbul Kırtasiyeciler Odası Başkanı Yavuz Tekçe ve okul müdürleri katıldı. Aydın: Okullara desteğimiz sürecek Ak Parti Zeytinburnu İlçe Başkanı Bahattin Ünver'in açılış konuşmasından sonra söz alan Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, ilçedeki okul müdürleri ile böyle bir kahvaltıda buluştuğu için Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'ya teşekkür etti. Belediye olarak ilçede eğitime destek verdiklerini söyleyen Aydın, "Zeytinburnu'ndaki okullara belediye olarak her yıl 2 Milyon TL yardım yapıyoruz. İnanıyoruz ki en iyi bilgi okullarda öğrenilir. Onun içinde eğitime gereken desteği veriyoruz bundan sonrada destek vermeye devam edeceğiz” dedi. Zeytinburnu Kaymakamı Mustafa Dündar'ın teşekkür konuşmasından sonra okul müdürlerine hitap eden Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, gelişen teknolojilere rağmen eğitimin temel aktörünün öğretmenler olduğunu ifade etti. Okulların başarı seviyesinin o okuldaki müdürün zamanını vererek gönüllü hizmetine bağlayan Çubukçu, "Okulun imkanları kıt olsa dahi iyi bir okul müdürü sayesinde o okulda başarı oranı çok yüksek oluyor" diye konuştu. Okullardan kayıt dönemlerinde alınan paralara da değinen Çubukçu şöyle konuştu: Biz bakanlık olarak okullara bu yıl ilk defa temizlik giderleri için para aktardık. Fazla aktaramadık ama önümüzdeki dönemlerde daha iyi olacak. Böylece kayıt dönemlerinde okul giderleri için alınan paraların önüne geçilmiş olacak." İstanbul’un başarıdaki önemi İstanbul'un eğitim seviyesinin yüksel olmasının Türkiye'yi dünyada eğitim bakımından daha yüksekler taşıdığını belirten Çubukçu, "Dünyada eğitim seviyemizin yükselmesinde İstanbul'da eğitimde bir puan artması küçük illerin 5 yada 6'sının getireceği puandan daha fazladır. Ayrıca ben sizden öğrencilere önem vermenizi istiyorum biz her öğrencinin başarılı olacağına inanıyoruz yeter ki desteklensin. Çocuk için ailede olumsuz şarlar olsa dahi siz öğretmenler o çocuğun başarılı olmasını sağlayabilirsiniz" dedi. Okulların hiç sorunu yok mu? Daha sonra okul müdürlerine soru sorulması için mikrofon uzatılmasına rağmen okul müdürlerinin okullarındaki sorunları dile getirmemesi dikkatlerden kaçmadı. Bakan Çubukçu'ya Plaket İstanbul Kırtasiyeciler odası Başkanı Yavuz Tekçe, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'ya bir plaket birde kalem hediye etti ve eğitime yapmış olduğu katkılardan dolayı teşekkür etti.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL HABER
Ak Parti Zeytinburnu İlçe Teşkilatı Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'yla ilçedeki okul müdürlerini İBB Sosyal Tesisleri'nde kahvaltıda bir araya getirdi.
GÖRÜNTÜLER ZEYTİNBURNU TV'DE-İZLEYİN
Kahvaltıya Zeytinburnu Kaymakamı Mustafa Dündar, Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, Ak Parti Zeytinburnu İlçe Başkanı Bahattin, Ak Parti İlçe Başkan Yardımcılar Ali Faik Biçer, Mustafa Yiğit, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yakup Hayırluoğlu, İstanbul Kırtasiyeciler Odası Başkanı Yavuz Tekçe ve okul müdürleri katıldı.
Aydın: Okullara desteğimiz sürecek
Ak Parti Zeytinburnu İlçe Başkanı Bahattin Ünver'in açılış konuşmasından sonra söz alan Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, ilçedeki okul müdürleri ile böyle bir kahvaltıda buluştuğu için Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'ya teşekkür etti. Belediye olarak ilçede eğitime destek verdiklerini söyleyen Aydın, "Zeytinburnu'ndaki okullara belediye olarak her yıl 2 Milyon TL yardım yapıyoruz. İnanıyoruz ki en iyi bilgi okullarda öğrenilir. Onun içinde eğitime gereken desteği veriyoruz bundan sonrada destek vermeye devam edeceğiz” dedi.
Zeytinburnu Kaymakamı Mustafa Dündar'ın teşekkür konuşmasından sonra okul müdürlerine hitap eden Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, gelişen teknolojilere rağmen eğitimin temel aktörünün öğretmenler olduğunu ifade etti. Okulların başarı seviyesinin o okuldaki müdürün zamanını vererek gönüllü hizmetine bağlayan Çubukçu, "Okulun imkanları kıt olsa dahi iyi bir okul müdürü sayesinde o okulda başarı oranı çok yüksek oluyor" diye konuştu. Okullardan kayıt dönemlerinde alınan paralara da değinen Çubukçu şöyle konuştu: Biz bakanlık olarak okullara bu yıl ilk defa temizlik giderleri için para aktardık. Fazla aktaramadık ama önümüzdeki dönemlerde daha iyi olacak. Böylece kayıt dönemlerinde okul giderleri için alınan paraların önüne geçilmiş olacak."
İstanbul’un başarıdaki önemi
İstanbul'un eğitim seviyesinin yüksel olmasının Türkiye'yi dünyada eğitim bakımından daha yüksekler taşıdığını belirten Çubukçu, "Dünyada eğitim seviyemizin yükselmesinde İstanbul'da eğitimde bir puan artması küçük illerin 5 yada 6'sının getireceği puandan daha fazladır. Ayrıca ben sizden öğrencilere önem vermenizi istiyorum biz her öğrencinin başarılı olacağına inanıyoruz yeter ki desteklensin. Çocuk için ailede olumsuz şarlar olsa dahi siz öğretmenler o çocuğun başarılı olmasını sağlayabilirsiniz" dedi.
Okulların hiç sorunu yok mu?
Daha sonra okul müdürlerine soru sorulması için mikrofon uzatılmasına rağmen okul müdürlerinin okullarındaki sorunları dile getirmemesi dikkatlerden kaçmadı.
Bakan Çubukçu'ya Plaket
İstanbul Kırtasiyeciler odası Başkanı Yavuz Tekçe, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'ya bir plaket birde kalem hediye etti ve eğitime yapmış olduğu katkılardan dolayı teşekkür etti. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL HABER
Kahvaltıya Zeytinburnu Kaymakamı Mustafa Dündar, Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, Ak Parti Zeytinburnu İlçe Başkanı Bahattin, Ak Parti İlçe Başkan Yardımcılar Ali Faik Biçer, Mustafa Yiğit, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yakup Hayırluoğlu, İstanbul Kırtasiyeciler Odası Başkanı Yavuz Tekçe ve okul müdürleri katıldı.
Aydın: Okullara desteğimiz sürecek
Ak Parti Zeytinburnu İlçe Başkanı Bahattin Ünver'in açılış konuşmasından sonra söz alan Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, ilçedeki okul müdürleri ile böyle bir kahvaltıda buluştuğu için Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'ya teşekkür etti. Belediye olarak ilçede eğitime destek verdiklerini söyleyen Aydın, "Zeytinburnu'ndaki okullara belediye olarak her yıl 2 Milyon TL yardım yapıyoruz. İnanıyoruz ki en iyi bilgi okullarda öğrenilir. Onun içinde eğitime gereken desteği veriyoruz bundan sonrada destek vermeye devam edeceğiz” dedi.
Zeytinburnu Kaymakamı Mustafa Dündar'ın teşekkür konuşmasından sonra okul müdürlerine hitap eden Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, gelişen teknolojilere rağmen eğitimin temel aktörünün öğretmenler olduğunu ifade etti. Okulların başarı seviyesinin o okuldaki müdürün zamanını vererek gönüllü hizmetine bağlayan Çubukçu, "Okulun imkanları kıt olsa dahi iyi bir okul müdürü sayesinde o okulda başarı oranı çok yüksek oluyor" diye konuştu. Okullardan kayıt dönemlerinde alınan paralara da değinen Çubukçu şöyle konuştu: Biz bakanlık olarak okullara bu yıl ilk defa temizlik giderleri için para aktardık. Fazla aktaramadık ama önümüzdeki dönemlerde daha iyi olacak. Böylece kayıt dönemlerinde okul giderleri için alınan paraların önüne geçilmiş olacak."
İstanbul’un başarıdaki önemi
İstanbul'un eğitim seviyesinin yüksel olmasının Türkiye'yi dünyada eğitim bakımından daha yüksekler taşıdığını belirten Çubukçu, "Dünyada eğitim seviyemizin yükselmesinde İstanbul'da eğitimde bir puan artması küçük illerin 5 yada 6'sının getireceği puandan daha fazladır. Ayrıca ben sizden öğrencilere önem vermenizi istiyorum biz her öğrencinin başarılı olacağına inanıyoruz yeter ki desteklensin. Çocuk için ailede olumsuz şarlar olsa dahi siz öğretmenler o çocuğun başarılı olmasını sağlayabilirsiniz" dedi.
Okulların hiç sorunu yok mu?
Daha sonra okul müdürlerine soru sorulması için mikrofon uzatılmasına rağmen okul müdürlerinin okullarındaki sorunları dile getirmemesi dikkatlerden kaçmadı.
Bakan Çubukçu'ya Plaket
İstanbul Kırtasiyeciler odası Başkanı Yavuz Tekçe, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'ya bir plaket birde kalem hediye etti ve eğitime yapmış olduğu katkılardan dolayı teşekkür etti. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL HABER
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


